Medarbejder til Borgerservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

Er du alsidig og motiveres du af kontakten med borgerne, så kan det være dig, vi leder efter. 

Har du lyst til at bringe dine kompetencer i spil sammen med dygtige og søde kolleger, så søger vi en ny kollega, som brænder for borgerservice. Vi tilbyder et alsidigt job med  mangeartede opgaver. Fælles for vores opgaver er, at vi vil borgerne og ønsker at yde den bedst tænkelige service.

Generelt om stillingen
Borgerservice har en ledig stilling, hvor udgangspunktet er kommunens borgere, som vi betjener både telefonisk og ved fysisk fremmøde. Borgerservice varetager mange forskellige opgaver og stillingen indebærer varetagelse af bl.a. telefonomstilling, posthåndtering, udstedelse af pas, kørekort og MitID.

 

Det vil være en central opgave at hjælpe borgerne med selvbetjeningsløsninger og der vil kunne forekomme opgaver med vielser. Vi betjener primært kommunens borgere med afsæt i vores lokation i Rønne og en gang ugentligt i Nexø.

 

Hos os vil du få et alsidigt job, hvor du er både er specialist på nogle fagområder og generalist på de øvrige fagområder. Derfor kan vi garantere dig en spændende og afvekslende hverdag, hvor du får lige dele medansvar og hjælp til opgaverne.


De primære opgaver i stillingen

Det direkte møde med borgerne fylder en meget stor del af arbejdsdagen i Borgerservice. Derfor er det afgørende at du får energi af, at være i dialog med rigtig mange forskellige borgere i løbet af en arbejdsdag.

 

Vi lægger stor vægt på, at du er god til at tale med borgerne og motiveres af at yde god service af høj kvalitet. Det er desuden afgørende at du kan bevare overblikket i en travl og til tider hektisk hverdag. Vi søger en kollega som kan løbe stærkt, mens smilet er bredt og servicen i top.

 

De primære opgaver i stillingen er:

  • Telefonisk borgerbetjening i telefonomstillingen
  • Postsortering, såvel digital som fysisk post
  • Borgerbetjening generelt (pas, kørekort, MitID og vagter i vores information i Borgerservice)

Hovedopgaven er dog altid at yde borgerne god og professionel service. Derfor stiller vi høje krav til dine kommunikative evner.

Det er vigtigt, at du ønsker at bidrage til skabelse af meningsfulde borgeroplevelser.

Din profil

Vi stiller ikke krav om en specifik uddannelsesmæssig baggrund eller konkret erfaring, men det er vigtigt, at du er lærenem og brænder for at give en god service. Så lærer vi dig det faglige. Vi forventer at:

  • du er udadvendt og trives med borgerdialogen.
  • du besidder gode samarbejdsevner og har et godt humør.
  • du er motiverende og optimistisk i din tilgang til opgaveløsningen og til dine kolleger.
  • er tålmodig og god til at aflæse andres behov
  • du er god til at kommunikere.
  • du kan smile med stemmen.

Om os
I Center for Job, Uddannelse og Rekruttering er vi ca. 230 ansatte, og i Borgerservice er vi 22 medarbejdere.
Vi lægger stor vægt på trivsel og godt humør, da det er en vigtig ingrediens for at skabe gode relationer til kolleger og borgere.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder af Borgerservice Bo Rosendal på telefon 5692 1615.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.

Der vil blive indhentet straffeattest ved ansættelse.

 

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer pr. uge. 

 

Praktisk information

Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen. 

Ansøgningsfrist

20-06-2023

Samtaletidspunkt

Tirsdag og onsdag i uge 26

Ansættelsesdato

Snarest muligt dog senest 01-08-2023

Kontaktperson

leder af Borgerservice
Bo Rosendal
56921615 / 61247472

Arbejdssted

Borgerservice
Landemærket 26, 3700 Rønne

En arbejdsplads, der binder øen sammen

BRK er en unik kommunal arbejdsplads, fordi øen er en selvstændig region. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som er ansvarsområder danske kommuner normalt ikke varetager. På brk.dk kan du læse mere om kommunen, der med 3.600 ansatte er øens suverænt største arbejdsplads.

BRK er en røgfri arbejdsplads. 

Vi hjælper dig på plads

Det er en stor beslutning at flytte til ’solskinsøen’ – derfor står du heller ikke alene med den. Vi har nemlig en tilflytterkonsulent, der hjælper med bolig, job til din ægtefælle og skole- eller fritidstilbud til familiens mindste. Læs mere her.

 

Center for Job, Uddannelse og Rekruttering
Center for Job, Uddannelse og Rekruttering prioriterer en rummelig og åben arbejdsplads, der giver mulighed for fleksibilitet og plads til forskelligheder. Mangfoldighed ser centeret som en styrke, og værdsætter at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige personlighed og evner. Center for Job, Uddannelse og Rekruttering er et center, der rummer arbejdsopgaver som borgerservice, sagsbehandling, kontakt til virksomheder, beskæftigelsestilbud, projekter mm.

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Bornholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Borgerservice, Landemærket, 3700 Rønne

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://rekruttering.brk.dk/rekruttering/JobNotice.aspx?CompanyId=InnomateHR_Prod&JobNoticeId=4360

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841156

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet