Udviklingskonsulent til Center for Job, Uddannelse, Unge og Digitalisering - Skab forandringer på Danmarks mest attraktive ø!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

Udviklingskonsulent til Center for Job, Uddannelse, Unge og Digitalisering

Vil du være drivkraften i at koordinere, facilitere og understøtte udbud af uddannelse på Bornholm og indgå i en stabsfunktion, hvor der altid er nye spændende opgaver at tage fat på?
Og kan du arbejde i krydsfeltet mellem beskæftigelses-, uddannelses- og erhvervspolitik?
Så er du måske den, vi leder efter!

Vi søger en ny kollega, som vil være med til at videreudvikle og understøtte ledelse og drift af Center for Job, Uddannelse, Unge og Digitalisering. Vi mangler dig, der kan være med til at udvikle og understøtte politiske visioner og strategier, især med fokus på uddannelse, og ikke mindst være med til at omsætte disse til konkret handling hos os selv og hos vores samarbejdspartnere.  

 

Hvad venter dig?
Bornholm er i fuld fart fremad, og det er vi også. Vi søger nu en ny dygtig kollega, som ynder at se gode ideer omsat til handling, og som har lyst til at bidrage til udvikling i Danmarks mest attraktive
ø-kommune.
Som udviklingskonsulent vil du få en central rolle i at drive og implementere udviklingsindsatser i vores center, på tværs af kommunen og sammen med andre samarbejdspartnere på og udenfor Bornholm. Du kommer til at arbejde tæt sammen med kollegaerne i teamet, men også med ledelsen og forskellige afdelinger for at sikre, at vi når i mål med opgaverne.

Dine opgaver vil bl.a. inkludere:

  • Uddannelse (udbud af uddannelse på Bornholm)
  • Udvikling og implementering af projekter og initiativer, f.eks. indenfor beskæftigelse, uddannelse og erhvervsudvikling, unge og sundhed.
  • Udarbejdelse af notater, sagsfremstillinger, dagsordener samt præsentationer og oplæg
  • Koordination på tværs af den kommunale organisation og med eksterne samarbejdspartnere
  • Bidrage til organisering og gennemførelse af events (fx workshops, Folkemøde mm.)
  • Ledelsesunderstøttelse af centerets ledelse – bidrage til relevant ledelsesinformation, mødeforberedelse, mødekoordination mm.
  • Sekretariatsbetjening primært af Erhvervs-, Bolig og beskæftigelsesudvalget men også andre udvalg.
  • Skal spille en central rolle i at sikre kvalificeret arbejdskraft til de fremtidige rekrutteringsbehov

Derfor lægger vi vægt på, at du:

  • Har flair for at fornemme og forstå de store kommunale dagsordener
  • Har interesse for uddannelsesområdet
  • Kan sætte dig hurtigt ind i komplicerede områder og samtidig er en dygtig formidler, der kan kommunikere komplekse problemstillinger på en letforståelig måde.
  • Kan være en stærk samarbejdspartner for centerets ledelse og kollegaer,
  • Er initiativrig, selvstændig og resultatorienteret med godt overblik og evne til at håndtere flere opgaver samtidig.
  • Er nysgerrig og klar til at give den en skalle, til at træde ud af din komfortzone og til hele tiden at lære noget nyt.
  • Er en dedikeret holdspiller, som kan navigere i en stor, kompleks organisation, hvor resultater skabes sammen med forskellige mennesker og faggrupper.
  • Har en relevant uddannelse inden for f.eks. samfundsvidenskab, kommunikation eller humaniora.
  • Kan både være nyuddannet eller have nogle års erfaring. Det vigtigste er din evne til at levere resultater og lære undervejs.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.

Der vil blive indhentet straffeattest ved ansættelse.

 

Stillingen er på 37 timer pr. uge. 

 

Praktisk information

Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen. 

Ansøgningsfrist

15-09-2024

Samtaletidspunkt

i uge 39

Ansættelsesdato

01-11-2024

Kontaktperson

Arbejdsmarkeds- og digitaliseringschef Allan Westh

56923840 / 30181884
eller

specialkonsulent

Nicolai Munk Pedersen

56922676  / 30702732

Arbejdssted

Koordinering, tilsyn og uddannelse
Landemærket 26, 3700 Rønne

En arbejdsplads, der binder øen sammen

BRK er en unik kommunal arbejdsplads, fordi øen er en selvstændig region. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som er ansvarsområder danske kommuner normalt ikke varetager. På brk.dk kan du læse mere om kommunen, der med 3.600 ansatte er øens suverænt største arbejdsplads.

BRK er en røgfri arbejdsplads. 

Vi hjælper dig på plads

Det er en stor beslutning at flytte til ’solskinsøen’ – derfor står du heller ikke alene med den. Vi har nemlig en tilflytterkonsulent, der hjælper med bolig, job til din ægtefælle og skole- eller fritidstilbud til familiens mindste. Læs mere her.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Bornholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Koordinering, tilsyn og uddannelse, Landemærket, 3700 Rønne

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6106521

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet