BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde med borgernær sygepleje i et komplekst og spændende felt? Vil du være en del af en arbejdsplads, hvor vi har et godt arbejdsmiljø og samarbejde i fokus? Så er du måske vores nye kollega!
Vi er en gruppe på ca. 75 sygeplejersker – som leverer sygepleje i sundheds- og sygeplejeklinikker, i borgers eget hjem, i borgers eget hjem på plejecenter og ved borgers ophold på rehabiliteringscenter Sønderbo. Derudover er der ansat 3 administrative medarbejdere.
Vi er et ledelsesteam bestående af 3 ledere. Vi arbejder med tillidsbaseret ledelse og sætter stort fokus på medinddragelse, synlig og nærværende ledelse, åbenhed og ærlighed.
Vi tilbyder 37 timer/ugentligt i en fast stilling, weekendvagt ca. hver 4. uge – stillingen er med start d. 01/01-2025. Stillingen er primært dagvagt, med ca. 2 aftenvagter pr. måned.
Derfor skal du vælge os:
- Vi er en arbejdsplads med mulighed for at udvikle sig fagligt og personligt sammen med dygtige kollegaer i et tæt samarbejde med ledelsen
- Du får en arbejdsplads med fokus på kvalitet, implementering og kompetenceudvikling
- En arbejdsplads hvor du har stor medindflydelse i egen planlægning af opgaver, samt visitering af borgers behov for sygepleje
- Vi vil tage godt hånd om dig, og vil tilbyde mentorordning samt et individuelt tilpasset introduktionsprogram
- Skønne sygeplejekolleger, hvor der er spredning i alder, kompetencer og erfaring. Vi arbejder sammen i mindre områder for at sikre kontinuitet i pleje og behandling
- Som sygeplejerske vil du skulle stå med komplekse forløb, hvor dine faglige og instrumentelle færdigheder kommer i spil
Vi søger en ny sygeplejerske kollega, som:
- Arbejder sundhedsfremmende, forebyggende og helhedsorienteret
- Har fokus på at understøtte borgernes oplevelse af værdighed og værdsætter den direkte borgerrelaterede sygepleje
- Trives i et job der rummer både akut, kompleks og rehabiliterende sygepleje
- Er nysgerrig og finder det motiverende at være i en lærings- og forbedringskultur
- Prioriterer et godt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere
- Har sans for prioritering af opgaver, samt kan tage beslutninger i stabile, akutte og komplekse opgaver
- Kan arbejde selvstændigt og i teams
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.
Der vil blive indhentet straffeattest samt børneattest ved ansættelsen.
Kørekort er et krav.
Stillingen er på 37 timer om ugen.
Praktisk information
Send din ansøgning og CV, samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen, så vi har modtaget den senest d. 12/11-2024. Ansættelsessamtaler afholdes d. 18/11-2024.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os.
Ansøgningsfrist
12-11-2024
Samtaletidspunkt
18-11-2024
Ansættelsesdato
01-01-2025
Kontaktperson
Leder af Sygeplejen område 2
Anna-Sofie Nielsen
56929003 / 21376503
Arbejdssted
Sygeplejen og Rehabilitering
Ullasvej 17, 3700 Rønne
En arbejdsplads, der binder øen sammen
BRK er en unik kommunal arbejdsplads, fordi øen er en selvstændig region. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som er ansvarsområder danske kommuner normalt ikke varetager. På brk.dk kan du læse mere om kommunen, der med 3.600 ansatte er øens suverænt største arbejdsplads.
BRK er en røgfri arbejdsplads.
Vi hjælper dig på plads
Det er en stor beslutning at flytte til ’solskinsøen’ – derfor står du heller ikke alene med den. Vi har nemlig en tilflytterkonsulent, der hjælper med bolig, job til din ægtefælle og skole- eller fritidstilbud til familiens mindste. Læs mere her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sygeplejen og Rehabilitering, Ullasvej, 3700 Rønne
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6129715