Socialfaglig kontraktforhandler til Center for Familie- og Voksenindsatser
Er du en dygtig forhandler? Kan du bidrage til at borgerne får det tilbud, der hjælper dem bedst – og at kommunen betaler den rette pris for tilbuddet? Så skal du læse videre.
Vi søger en kontraktforhandler, der kan og vil være med til at sikre en øget værdi og kvalitet for både borgerne og kommunen, når vi køber og vælger foranstaltninger.
Så motiveres du af at sikre, at borgeren får den rigtige ydelse, samtidig med rette match mellem behov, ydelse, kvalitet og pris? – Så er det dig, vi er på udkig efter.
Vi har erfaring for, at det er vigtigt med fokus på samarbejdet mellem indkøb og socialfaglighed. Vi har også erfaring for, at dette tætte samarbejde giver et kvalitetsmæssigt løft, større ensartethed i opgaveløsningen, bedre processer, samt gennemsigtige og mere fordelagtige kontraktvilkår.
Bornholms Regionskommune har netop fremtidssikret organisationen ved en organisationsforandring. Vi er derfor et nyt center, hvor vi har myndighedsopgaver indenfor både børne- og familieområdet samt et specialiseret unge- og voksenområde.
Dette betyder, at din stilling dækker over dette brede og spændende socialfaglige område. Du vil blive ansat i myndighedsafdelingen.
Myndighedsafdelingen består af 3 teams. 2 teams varetager myndighedsarbejdet. 1 team varetager socialjuridiske, økonomiske og administrative tværgående opgaver i relation til de 2 myndighedsteams. Det er i dette team, at din stilling er forankret, som en tværgående funktion, da forhandling relaterer sig til begge myndighedsteams. Teamet består af administrative medarbejdere, 2 socialjuridiske konsulenter samt en socialfaglighed kontraktforhandler – som er dig.
Arbejdsområdet omfatter blandt andet:
- Samarbejde med rådgivere og ledelse omkring de socialfaglige og økonomiske aspekter i en kontrakt
- Forhandling med leverandører
- Besøg sammen med rådgivere hos leverandører, dette kan både være på øen og udenfor øen
- Gennemgang af allerede indgåede kontrakter med henblik på forhandlingspotentiale
- Kvalitetssikring af kontrakter i forhold til klare socialfaglige og økonomiske aftaler og mål.
- Understøtte udvikling af forhandlingsområdet, herunder integrationen med det socialfaglige aspekt
- Facilitere og udvikle forbedringer på forhandlingsområdet, herunder systematiske arbejdsgange
- Undervisning af rådgivere i relevante forhandlingselementer
Vi forventer, at du:
- Har fokus på kontrakten som et både fagligt og økonomisk styringsredskab. Borgerens behov og faglig kvalitet er en selvfølge i forhandlingerne.
- Har erfaring med forhandling og formidling
- Har en socialfaglig baggrund eller anden baggrund kombineret med en stor socialfaglig nysgerrighed
- Er bevidst om, at din tilgang til leverandøren som samarbejdspartner understøtter indsatsen med positiv effekt for borgeren.
- Er opsøgende, ikke bange for selv at tage initiativ og ønsker at tage ansvar for at følge opgaverne til dørs
- Er god til at skabe konstruktive relationer til dine kollegaer, samarbejdspartnere, leverandører og tilbudssteder.
- Kan arbejde selvstændigt og har gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner
- Motiveres af et job, hvor der forventes synlige resultater samtidigt med at du forstår, at resultaterne på dette område skabes via samarbejde og vidensdeling.
Vi kan tilbyde:
- Kompetente og fagligt engagerede kolleger med fokus på borgeren
- Ledelse med udviklingsperspektiv og høje forventninger til at faglighed og økonomi går hånd i hånd
- Et fokus på at vi skal dele ud af viden og læring for at vi bliver bedre sammen
- Gode muligheder for faglig udvikling
- Et godt arbejdsmiljø, hvor vi sætter pris på fællesskabet og har rum til at vi er forskellige
Er du nysgerrig og vil vide mere?
Hvis ovenstående har gjort dig nysgerrig på at vide mere, er det muligt, at du kan aftale en for-samtale eller evt. et besøg i afdelingen. I givet fald, så kontakt leder af myndighedsområdet Karina Holmberg via mail karina.holmberg@brk.dk eller sms på 30182155. Så vil vi vende tilbage til dig snarest muligt og aftale nærmere.
Stillingen
Stillingen er med ansættelse pr. 1. februar 2025. Tiltrædelse tidligere eller senere vil kunne aftales.
Derudover forefindes der forskellige muligheder for tilrettelæggelsen af arbejdstiden så en mere fleksibel arbejdsuge kan imødekommes.Der er flekstid. Der er mulighed for brug af hjemmearbejdsdage.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.
Der vil blive indhentet børneattest og straffeattest ved ansættelse.
Kørekort til personbil er et krav.
Stillingen er på 37 timer pr. uge.
Praktisk information
Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen.
Ansøgningsfrist
03-12-2024
Samtaletidspunkt
11-12-2024
Ansættelsesdato
01-02-2025
Kontaktperson
leder af Myndighed
Karina Holmberg
56927815 / 30182155
Arbejdssted
Myndighed
Ullasvej 17, 3700 Rønne
En arbejdsplads, der binder øen sammen
BRK er en unik kommunal arbejdsplads, fordi øen er en selvstændig region. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som er ansvarsområder danske kommuner normalt ikke varetager. På brk.dk kan du læse mere om kommunen, der med 3.600 ansatte er øens suverænt største arbejdsplads.
BRK er en røgfri arbejdsplads.
Vi hjælper dig på plads
Det er en stor beslutning at flytte til ’solskinsøen’ – derfor står du heller ikke alene med den. Vi har nemlig en tilflytterkonsulent, der hjælper med bolig, job til din ægtefælle og skole- eller fritidstilbud til familiens mindste. Læs mere her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Myndighed, Ullasvej, 3700 Rønne
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6133528