BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Faglige udfordringer, selvstændigt ansvar og fleksible arbejdstider
Sådan er hverdagen som advokatsekretær/sagsbehandler i ADVODAN Bornholm. Vi
søger en dygtig person, der har lyst til at indgå i arbejdsfællesskabet på kontoret.
Har du mod på udfordringer med selvstændige arbejdsopgaver og nyder en hverdag med mange forskellige opgaver? Så er det sådan en som dig vi har brug for. Har du derudover kendskab til dødsbohandling og bogføring vil det være en fordel, men det er ingen betingelse. Vi sætter pris på at du kan arbejde selvstændigt, er velformuleret på skrift og serviceorienteret. Vi er et lille kontor, hvor "vi løfter i flok", så det er vigtigt at du passer ind i kontorfællesskabet og derfor også har gode samarbejdsevner.
Alt efter din interesse for specifikke sagsområder og din eventuelle erfaring fra specifikke
sagsområder, vil du få opgaver indenfor disse områder. Kontorets store sagsområder er
dødsbobehandling, ejendomshandler, familieret, strafferet og selskabsret.
Om os
Vi tilbyder dig at blive en del af vores hold med 3 advokater og 3 advokatsekretærer/sagsbehandlere. Vi beskæftiger os med alle typer sager, og du vil få en afvekslende og udfordrende hverdag, hvor der er en høj frihedsgrad i forhold til arbejdstider og hjemmearbejde.
Tiltrædelse
Tiltrædelse efter nærmere aftale. Samtaler afholdes løbende.
Send din ansøgning og CV til advokat Pernille Munch på pemu@advodan.dk.
Du er velkommen til at kontakte Pernille Munch, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Angsøgningsfrist: 10. juli 2024
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Advokatanpartsselskabet ADVODAN Bornholm, Krystalgade, 3700 Rønne
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6073338