Sekretær i lungemedicinsk afdeling søger ny kollega

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Klinisk Administration søger dig som har lyst til at være en del af lægesekretærteamet i Klinisk Administration på Bornholms Hospital.

Vi er en stor engageret lægesekretærgruppe, Klinisk Administration, og vi står og mangler dig, som har lyst til at være en del af vores fællesskab.

  • Kan du fungere i en til tider sårbar og kompleks hverdag, og bevare roen og overblikket med et smil på læben?
  • Kan du se dig selv som omdrejningspunktet i det tværfaglige samarbejde?
  • Synes du det er udfordrende at sikre korrekt registrering?
Vi arbejder teamopdelt og er organiseret med en sektionsleder, en souschef og 3 teamkoordinatorer. Hver teamkoordinator er tovholder for den daglige drift og fordeling af arbejdsopgaver mm i teamet. Vores 3 teams er Medicinsk/Kirurgisk, Akutmodtagelse og Diagnostisk. I det lungemedicinske team, er der ansat 2 lungesygeplejersker og 3 lungemedicinske speciallæger/konsulenter. Derudover varetager sekretærerne også opgaver fra fodterapeuten.

Vi afholder regelmæssige mono- og tværfaglige team- og driftsmålsstyringsmøder.

Det tværfaglige samarbejde er uvurderligt, da vi arbejder tæt og godt sammen med både læger, sygeplejerske og andre faggrupper for at sikre, det bedst mulige forløb for både patienter og pårørende.

Vi søger en kollega til vores lungemedicinske speciale til en fast stilling på 37 timer/ugen, til besættelse 1. september eller snarest derefter.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder bliver;

  • Opgaver i forhold til booking – indkaldelse af patienter, afrunding og opfølgning på dagsprogrammerer, fejllister/manglelister
  • Rapportbehandling
  • Deltage i tværfaglige registreringsmøder
  • Patient kontakt herunder tjekke patienter ind i SP, opdatere diverse kontaktoplysninger
  • Receptionsarbejde
  • Telefonbetjening
  • Øvrige administrative ad hoc-opgaver
Vi ønsker en lægesekretærkollega som;

Er mødestabil, har en positiv tilgang til opgaverne, og vi foretrækker, hvis du har kendskab til sundhedsvæsenet og især de specifikke områder vi nævner samt SP.

  • Har erfaring som lægesekretær eller anden administrativ stilling
  • Du har overblik og kan prioritere, samt er fleksibel og ansvarsbevidst
  • Du har situationsfornemmelse, let til smil og tager medansvar
  • Du er serviceminded og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Du kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning
  • Du har et godt drive, gå-på-mod og godt humør
  • Du vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, fremtiden byder os
  • Har ”teamspirit”
Opgaverne løses kun på bedste vis, når man trives i hverdagen. Derfor er ordentlighed, omsorg og humor faste ingredienser i vores forventninger til os selv og hinanden. Det er en tilgang til arbejdet, som også forventes af dig.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende HK-overenskomst.

Ved spørgsmål kan der rettes henvendelse til; Bornholms Hospital, Klinisk Administration, Sektionsleder Anja Priess tlf:3867 0223, Mail: anja.priess@regionh.dk eller souschef Charlotte H. Gren-Hansen, tlf. 3867 1024, Mail: charlotte.holmboe.gren-hansen@regionh.dk.

Har du lyst til at høre omkring opgaver mm hos den sekretær der er i lungemedicinsk ambulatorie, så kontakt gerne Nanna.nordoy.lind@regionh.dk eller på tlf. 3867 1165.

Ansøgning og samtale:

Hvis du vil være en del af en fantastisk lægesekretærgruppe, så send os en ansøgning og dit cv via linket her på siden. Ansøgningen skal være hospitalet i hænde senest d. 28. juli 2023 kl. 12.

Ansøgning, CV og dokumentation for relevant erfaring sendes via ”søg job”, her på siden.



Nysgerrig på jobbet og livet på øen
Du kan møde nogle af vores medarbejdere her og læse mere om vores strategi, særkende og livet på øen: https://www.bornholmshospital.dk/job-og-uddannelse/Sider/default.aspx

Om livet på Bornholm: Bornholm er på mange måder noget særligt. Vi har vandfald, klipper, havets brusen og det fineste sand. Alt sammen inden for kort afstand. Vi nyder øens mange kvalitetsfulde råvarer. Kultur- og fritidslivet markerer sig med musik- og madfestivaller, lokale havkajak- og vinterbadeklubber skyder op, og vi er beriget med imponerende oplevelsesrige gå- og cykelruter. Aldrig længere væk end det er overkommeligt at tage ud i det fri og kombinere hverdagen med fritid, venner og velvære. Og alt dette samtidig med at København og adgangen til storbyen kun er kort tid væk.

Hvis du ikke allerede har kendskab til Bornholm, kan du få gode råd ved at besøge siden www.næstestopbornholm.dk

Læs om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholm.info

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Bornholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Bornholms Hospital, Ullasvej 8A, 3700 Rønne

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=250508&DepartmentId=11900&MediaId=4715&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873136

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet