BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være sagsbehandlende ergo- eller fysioterapeut hos os?
Vi er i Hjælpemidler og Genoptræning en arbejdsplads med kompetente, engagerede og selvstændige medarbejdere med henholdsvis 28 medarbejdere, der varetager sagsbehandling, administration, afprøvning, rådgivning, fragt, vask, reparation og lagerfunktion på hjælpemiddelområdet, og 35 fysio- og ergoterapeuter samt en træningsassistent på genoptræningsområdet.
Vi søger én sagsbehandlende terapeut til sagsbehandling af ansøgninger om handicapbiler, transporthjælpemidler- og genbrugshjælpemidler i henhold til Servicelovens §§ 112, 113 og 114. Myndighedsgruppen i Hjælpemidler arbejder i arbejdsfællesskaber inden for forskellige fagområder, og du vil derfor skulle arbejde sammen med og indgå i tæt faglig sparring med dine kolleger.
Hos os får du mulighed for:
- Indgå i en rummelig arbejdsplads
- Indflydelse på tilrettelæggelse og udførelse af opgaver inden for eget arbejdsområde
- at udvikle eller videreudvikle dine faglige kompetencer inden for et eller flere specialer
- selvtilrettelæggelse af din arbejdsdag for en god balance mellem arbejde og privatliv
Vi regner med du:
- er god til at arbejde selvstændigt og skabe overblik i en omskiftelig hverdag
- nyder tæt tværfagligt samarbejde og sparring med dine kolleger
- er imødekommende og udstråler god energi
- har gode kommunikationsevner
- du må gerne have erfaring med sagsbehandling på hjælpemiddelområdet
- evt. har kendskab til dokumentation i KMD Nexus
- har kørekort til bil
Vi lægger vægt på, du får en god start og hvis du er nyuddannet, tager vi os tiden til at give dig den intro, der skal til.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.
Der vil blive indhentet børneattest og straffeattest ved ansættelse. Kørekort til personbil er et krav.
Ansættelsen er pr. 01-01-2025 eller snarest muligt.
Praktisk information
Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen, sådan at vi har modtaget den senest den 17. november 2024
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt den 27. november 2024.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Stine Skovgaard Brynaa, sagsbehandlende ergoterapeut og koordinator, tlf. nr. 5692 5415 eller Pia Juul Hansen Leder af Hjælpemidler og Genoptræning, tlf. nr. 5159 2531
Ansøgningsfrist
17-11-2024
Samtaletidspunkt
27.11.2024
Ansættelsesdato
01-01-2025
Kontaktperson
Sagsbehandlende ergoterapeut og koordinator
Stine Skovgaard Brynaa
56925415
eller
leder af Hjælpemidler og Genoptræning
Pia Juul Hansen
56925421 / 51592531
Arbejdssted
Hjælpemidler og Genoptræning
Helsevej 4, 3700 Rønne
En arbejdsplads, der binder øen sammen
BRK er en unik kommunal arbejdsplads, fordi øen er en selvstændig region. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som er ansvarsområder danske kommuner normalt ikke varetager. På brk.dk kan du læse mere om kommunen, der med 3.600 ansatte er øens suverænt største arbejdsplads.
BRK er en røgfri arbejdsplads.
Vi hjælper dig på plads
Det er en stor beslutning at flytte til ’solskinsøen’ – derfor står du heller ikke alene med den. Vi har nemlig en tilflytterkonsulent, der hjælper med bolig, job til din ægtefælle og skole- eller fritidstilbud til familiens mindste. Læs mere her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hjælpemidler og Genoptræning, Helsevej, 3700 Rønne
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6141363