BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Klinisk Administration er en stabsfunktion på Bornholms Hospital, hvor vi har sekretærer i alle specialer på hele hospitalet. Det betyder at du bliver ansat i Klinisk Administration og er på den måde en del af en samlet gruppe af sekretærer.
Klinisk Administration på Bornholms Hospital søger dig, som er passioneret lægesekretær til vores Diagnostiske afdelingen 37 timer om ugen per 1. november eller snarest derefter, hvor man primært er i røntgenafdelingen og afløser i vores laboratorie ved ferie og sygdom.
Vi er en stor engageret lægesekretærgruppe med 48 sekretærer og vi står og mangler dig, som har lyst til at være en del af vores fællesskab.
I Diagnostisk afdelingen vil du blive en del af et fantastisk team, 4 i røntgen med dig og 3 i laboratoriet, som har kollegapleje som en naturlighed og altid hjælper hinanden, hvor der er behov.
Vi søger dig som:
- Trives med den direkte kontakt med patienterne
- Har struktur som et grundelement
- Kan se dig selv i et rul i forhold til opgaver
- Fungerer i en til tider sårbar og kompleks hverdag, og bevare roen og overblikket med et smil på læben
Det tværfaglige samarbejde er uvurderligt, da vi arbejder tæt og godt sammen med både radiografer, radiologer, sygeplejersker og andre faggrupper for at sikre, det bedst mulige forløb for både patienter og pårørende.
Vi ønsker en kollega som;
Er mødestabil, har en positiv tilgang til opgaverne, og vi foretrækker, hvis du har kendskab til sundhedsvæsenet, men det er ikke et krav.
- Har erfaring som lægesekretær eller anden administrativ stilling
- Du har overblik og kan prioritere, samt er fleksibel og ansvarsbevidst
- Du er serviceminded og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
- Du kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning
- Du vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, fremtiden byder os
- Har ”teamspirit”
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende HK-overenskomst.
Ved spørgsmål kan der rettes henvendelse til; Bornholms Hospital, Klinisk Administration, Sektionsleder Anja Priess tlf:3867 0223, Mail: anja.priess@regionh.dk eller souschef Charlotte Holmboe Gren-Hansen tlf.: 3867 1024, mail: charlotte.holmboe.gren-hansen@regionh.dk.
Ansøgning og samtale:
Hvis du vil være en del af en fantastisk lægesekretærgruppe, så tøv ikke med at sende os en ansøgning og dit cv via linket her på siden, da vi afholder samtaler løbende og slår til, når vi har fundet den rette. Ansøgningen skal være hospitalet i hænde senest d. 25. oktober 2023 kl. 12.
Ansøgning, CV og dokumentation for relevant erfaring sendes via ”søg job”, her på siden.
Nysgerrig på jobbet og livet på øen
Du kan møde nogle af vores medarbejdere her og læse mere om vores strategi, særkende og livet på øen: https://www.bornholmshospital.dk/job-og-uddannelse/Sider/default.aspx
Om livet på Bornholm: Bornholm er på mange måder noget særligt. Vi har vandfald, klipper, havets brusen og det fineste sand. Alt sammen inden for kort afstand. Vi nyder øens mange kvalitetsfulde råvarer. Kultur- og fritidslivet markerer sig med musik- og madfestivaller, lokale havkajak- og vinterbadeklubber skyder op, og vi er beriget med imponerende oplevelsesrige gå- og cykelruter. Aldrig længere væk end det er overkommeligt at tage ud i det fri og kombinere hverdagen med fritid, venner og velvære. Og alt dette samtidig med at København og adgangen til storbyen kun er kort tid væk.
Hvis du ikke allerede har kendskab til Bornholm, kan du få gode råd ved at besøge siden www.næstestopbornholm.dk
Læs om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholm.info
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Bornholms Hospital, Ullasvej , 3700 Rønne
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5923553