Lægesekretær til Fælles Daghospital med fokus på patientforløb og tværfaglighed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for et arbejde, hvor det gode patientforløb er i højsædet i et spændende speciale med vekslende arbejdsopgaver, hvor sekretæren er omdrejningspunktet og hvor der er fokus på lægesekretærernes vigtige rolle og tværfaglighed? Så er du vores kollega.

Stillingen er en nyoprettet stilling i vores Fælles Daghospital og vi søger en lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator, med ambulatorieerfaring fra 1. oktober 2024 eller snarest muligt derefter.

Har du smil i stemmen, brænder for det gode patientforløb og ikke er bange for at asfaltere vejen mens du går, så er det lige dig vi søger! Din arbejdstid vil være i dagtiden, mandag til fredag, 30 timer/ugen.

Din nye hverdag;

Vi er en gruppe af i alt 50 sekretærer, der både er ambitiøse og helt nede på jorden. Vi rummer både det seriøse og det uformelle, og vi bevarer overblikket mens vi værner om detaljen. Vi er en rummelig gruppe af sekretærer, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejds- og familieliv balancerer.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med 9 andre lægesekretærer, souschef, teamkoordinator og sektionsleder, og din primære funktion vil være at koordinere de patientforløb der bliver visiteret til Fælles Daghospital.

Vi har et tæt og godt tværfagligt samarbejde med alle faggrupper både i afdelingen, såvel som på hele hospitalet og derudover er vi i partnerskab med Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, for at sikre det bedst mulige forløb for både patienter og pårørende.

Efter grundig sidemandsoplæring, vil dine arbejdsopgaver og ansvarsområder være;

  • Patientkontakt, både telefonisk og personligt
  • Booking, oprettelse og vedligeholdelse af ressourcekalendere samt registrering i Sundhedsplatformen
  • Sende epikrise til egen læge/døgnplejen
  • Bestilling af kørsel
  • Øvrige administrative ad hoc-opgaver
Opgaverne løses kun på bedste vis, når man trives i hverdagen. Derfor er ordentlighed, omsorg og humor faste ingredienser i vores forventninger til os selv og hinanden. Det er en tilgang til arbejdet, som også forventes af dig.

Vi ønsker en kollega som;

Er uddannet lægesekretær, sundhedsadministrativ koordinator eller har erfaring fra anden administrativ stilling

  • Har en holdning til, hvad god patientkontakt er
  • Har erfaring med patientrettigheder
  • Du arbejder struktureret og følger op på dine opgaver og deadlines
  • Du har et lyst sind og er bevidst om, hvordan dit humør påvirker de kollegaer, du møder på din vej i hverdagen
  • Har en anerkendende kommunikation og formår at møde kollegaer og samarbejdspartnere åbent og dialogbaseret
  • Du kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning
  • Du vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, fremtiden byder os
  • Er mødestabil
  • Har ”teamspirit”
Det er ikke afgørende om du har 1 eller 20 års erfaring. Vigtigst er det, at du kommer med nysgerrighed, gå-på-mod og er stabil i dit fremmøde.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende HK-overenskomst.

Har du spørgsmål eller har lyst til at hilse på os, inden du sender en ansøgning, er du velkommen til at kontakte Klinisk Administration, Sektionsleder Anja Priess tlf:3867 0223, mail: anja.priess@regionh.dk eller souschef Charlotte Holmboe Gren-Hansen tlf: 3867 1024, mail: charlotte.holmboe.gren-hansen@regionh.dk

Hvis du vil være en del af en fantastisk lægesekretærgruppe, så send os en ansøgning og dit cv via linket her på siden. Ansøgningen skal være hospitalet i hænde senest d. 22. august 2024 og vi holder samtaler mandag den 26. august kl. 8-15.

Ansøgning, CV og dokumentation for relevant erfaring sendes via ”søg job”, her på siden.



Nysgerrig på jobbet og livet på øen
Du kan møde nogle af vores medarbejdere her og læse mere om vores strategi, særkende og livet på øen: https://www.bornholmshospital.dk/job-og-uddannelse/Sider/default.aspx

Om livet på Bornholm: Bornholm er på mange måder noget særligt. Vi har vandfald, klipper, havets brusen og det fineste sand. Alt sammen inden for kort afstand. Vi nyder øens mange kvalitetsfulde råvarer. Kultur- og fritidslivet markerer sig med musik- og madfestivaller, lokale havkajak- og vinterbadeklubber skyder op, og vi er beriget med imponerende oplevelsesrige gå- og cykelruter. Aldrig længere væk end det er overkommeligt at tage ud i det fri og kombinere hverdagen med fritid, venner og velvære. Og alt dette samtidig med at København og adgangen til storbyen kun er kort tid væk.

Hvis du ikke allerede har kendskab til Bornholm, kan du få gode råd ved at besøge siden www.næstestopbornholm.dk

Læs om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholm.info

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Bornholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Bornholms Hospital, Ullasvej , 3700 Rønne

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091900

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet