BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for service og har en naturlig smilende tilgang til mennesker? Vi søger en engageret medarbejder til vores Kundeservice, hvor vi dagligt sikrer bornholmerne bæredygtig forsyning og topklasse service.
Som kundeservicemedarbejder hos Bornholms Energi & Forsyning får du en spændende, afvekslende og travl hverdag, hvor du kommer til at arbejde med alle vores forsyningsprodukter: el, fjernvarme, vand, og spildevand.
I vores arbejde er vi ordentlige, smilende og professionelle. Vi behandler vores kunder godt, behersker komplicerede it-systemer, og forstår, at det sagtens kan være sjovt at sælge vores produkter, når vi gør det via rådgivning og med udgangspunkt i kundernes behov.
De væsentligste arbejdsopgaver vil være:
- Personlig betjening i vores Kundeservice i Rønne (tirsdag har vi åbent i Nexø)
- Vejlede om forsyningsprodukter via telefon og mail
- Besvare regningsspørgsmål
- Pleje af kunderelationer
- Administrative opgaver, herunder indtastningsopgaver
- Kundeoprettelse og opdatering af kundeinformationer
- Samarbejde med virksomhedens andre afdelinger for at sikre den bedst kundeoplevelse
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med kundeservice eller callcenter
- Er smilende og kan også smile i telefonen
- Er tillidsskabende og går gerne det ekstra skridt for at sikre den gode kundeoplevelse
- Du er struktureret arbejdsgang og har gode IT-kompetencer
- Er samarbejdsorienteret, kan holde mange bolde i luften og har blik for detaljer
- Som person har du en nysgerrig og opsøgende tilgang
- Du trives med at arbejde i travlt og foranderligt miljø
- Er dygtig til at kommunikere og kan gøre dig forståelig på både dansk og engelsk, såvel mundtligt som skriftligt.
Du vil få grundig oplæring i vores produkter og services, så du har de nødvendige værktøjer til at yde fremragende kundeservice. Det vigtigste er din vilje til at lære, bidrage til teamet og servicere vores kunder på bedste vis.
Lidt mere om, hvad vi kan tilbyde:
- En meningsfuld og givende stilling, hvor du gør en forskel for vores kunder
- En udfordrende hverdag med mulighed for faglig og personlig udvikling
- Et positivt og inkluderende arbejdsmiljø, hvor vi værdsætter og respekterer hinandens forskelligheder
- Godt kollegaskab og en uformel omgangstone
- Frugt- og frokostordning
Sådan søger du: Du søger stillingen ved at trykke på "Søg stillingen" på denne side, og sende en ansøgning, der skal bestå af et PDF-dokument med maksimalt 1 sides motiveret ansøgning og maksimalt 2 siders CV.
Yderlige oplysninger om stillingen kan du få hos: Afdelingsleder for Kundeservice Pauli Hjorth Hansen på tlf.: 56 90 01 52 / e-mail: phh@beof.dk eller hos Afdelingschef for Kunder og Kommunikation, Tania Schrøder Thøgersen på telefon 40 86 26 05 eller via e-mail tst@beof.dk
Vi holder løbende samtaler, og tager opslaget ned, når den rigtige kandidat er fundet.
Jobstart hurtigst muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Bornholms Energi og Forsyning -Skansevej, Skansevej , 3700 Rønne
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6058634