BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Klinisk Administration søger en barselsvikar, som har lyst til at være en del af lægesekretærteamet i Klinisk Administration på Bornholms Hospital i vores Akutmodtagelse.
Vi er en stor engageret lægesekretærgruppe, Klinisk Administration, og vi står og mangler dig, som har lyst til at prøve kræfter med de mange forskelligartede opgaver der er i Akutmodtagelsen, og som drives af den uforudsigelighed der er ved at være i en Akutmodtagelse.
I Akutmodtagelsen vil du blive en del af et fantastisk team, som har kollegapleje som en naturlighed og altid hjælper hvor vi kan. Vi har vagter dagligt fra mandag til søndag inkl. helligdage mellem kl. 06:30-24.
- Kan du fungere i en til tider sårbar og kompleks hverdag, og bevare roen og overblikket med et smil på læben?
- Kan du se dig selv som omdrejningspunktet i det tværfaglige samarbejde? - Brænder du for tidstro og korrekt registrering?
I hele Klinisk Administration arbejder vi teamopdelt og er organiseret med en sektionsleder og 3 teamkoordinatorer. Hver teamkoordinator er tovholder for den daglige drift og fordeling af arbejdsopgaver mm i teamet. Vores 4 teams er Medicinsk, Kirurgisk, Akutmodtagelse og Diagnostisk.
Det tværfaglige samarbejde er uvurderligt, da vi arbejder tæt og godt sammen med både læger, sygeplejerske og andre faggrupper for at sikre, det bedst mulige forløb for både patienter og pårørende.
Vi søger en kollega til vores Akutmodtagelse i et barselsvikariat 37 timer/ugen til besættelse 15. oktober 2023 og løber indtil 31. juli 2024.
Efter en grundig sidemandsoplæring, bliver dine arbejdsopgaver og ansvarsområder:
- Patientkontakt
- Indlægge og udskrive patienter Diverse registreringer
- Sende epikrise til egen læge/døgnplejen
- Telefonbetjening
- Bestilling af kørsel
- Øvrige administrative ad hoc-opgaver.
- er mødestabil, har en positiv tilgang til opgaverne, og vi foretrækker, hvis du har kendskab til sundhedsvæsenet og især de specifikke områder vi nævner, men det er ikke et krav
- er uddannet lægesekretær eller har erfaring fra anden administrativ stilling
- har overblik og kan prioritere, samt er fleksibel og ansvarsbevidst
- er serviceminded og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
- kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning
- vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, fremtiden byder os
- har ”teamspirit”.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende HK-overenskomst.
Ved spørgsmål kan der rettes henvendelse til Bornholms Hospital, Klinisk Administration:
Sektionsleder Anja Priess på tlf: 3867 0223, mail: anja.priess@regionh.dk eller souschef Charlotte Holmboe Gren-Hansen på tlf.: 3867 1024, mail: charlotte.holmboe.gren-hansen@regionh.dk.
Har du lyst til at tale med en af de dygtige sekretærer i Akutmodtagelsen og høre nærmere omkring arbejdsopgaver mm., er du velkommen til at ringe på dette nr.: 3867 1419.
Ansøgning
Hvis du vil være en del af en fantastisk lægesekretærgruppe, så send os en ansøgning, dit CV og dokumentation for relevant erfaring via linket "Søg job" her på siden.
Ansøgningen skal være hospitalet i hænde senest fredag d. 25. august 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Bornholms Hospital, Ullasvej 8A, 3700 Rønne
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=250748&DepartmentId=11900&MediaId=4715&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5880036