BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi leder efter dig, der brænder for at være den administrative jonglør, hvor du går den ekstra mil for at få tingene til at gå op.
Stillingen er på 32-37 timer/ugen, mandag til fredag.
Din nye hverdag;
Vi er en gruppe af i alt 50 sekretærer, der både er ambitiøse og helt nede på jorden. Vi rummer både det seriøse og det uformelle, og vi bevarer overblikket mens vi værner om detaljen. Vi er en rummelig gruppe af sekretærer, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejds- og familieliv balancerer.
Du vil indgå i et tæt samarbejde med vores afdelingsledelsessekretærer, andre lægesekretærer, souschef og sektionsleder.
Vi har et tæt og godt tværfagligt samarbejde med alle faggrupper både i afdelingen, såvel som på hele hospitalet og derudover er vi i partnerskab med Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, for at sikre det bedst mulige forløb for både patienter og pårørende.
Om stillingen
Du refererer direkte til sektionslederen i Klinisk Administration, men kommer også til at have en samarbejdsflade med oversygeplejerskerne på hospitalet.
Efter grundig sidemandsoplæring, vil dine arbejdsopgaver og ansvarsområder være;
- Booking, oprettelse og vedligeholdelse af booking af flybilletter og bolig til vores vikarer.
- Koordinere diverse lægeophold ift. koder, velkomst, bolig samt introdag m.m.
- Blæksprutte som binder vores hygiejneråd sammen ift. dagsorden, referat, mødeindkaldelser, bestilling af mødelokale og forplejning.
- Referent opgaver på diverse møder.
- Fakturahåndtering i SAP/TUR.
- Øvrige administrative ad hoc-opgaver.
Vi ønsker en kollega der kan nikke til nedenstående:
- Du er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator
- Du arbejder struktureret og følger op på dine opgaver og deadlines
- Du har et lyst sind og er bevidst om, hvordan dit humør påvirker de kollegaer, du møder på din vej i hverdagen
- Har en anerkendende kommunikation og formår at møde kollegaer og samarbejdspartnere åbent og dialogbaseret
- Du kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning
- Du vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, fremtiden byder os
- Er mødestabil
- Har ”teamspirit”
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende HK-overenskomst.
Har du spørgsmål eller har lyst til at hilse på os, inden du sender en ansøgning, er du velkommen til at kontakte Klinisk Administration, Sektionsleder Anja Priess tlf.: 3867 0223, mail: anja.priess@regionh.dk eller Souschef Charlotte Holmboe Gren-Hansen tlf.: 3867 1024, mail: charlotte.holmboe.gren-hansen@regionh.dk.
Hvis du vil være en del af en fantastisk lægesekretærgruppe, så send os en ansøgning og dit cv via linket her på siden. Ansøgningen skal være hospitalet i hænde senest dem 22. november 2024. Vi afholder samtaler i uge 48.
Nysgerrig på jobbet og livet på øen
Du kan møde nogle af vores medarbejdere her og læse mere om vores strategi, særkende og livet på øen: https://www.bornholmshospital.dk/job-og-uddannelse/Sider/default.aspx
Om livet på Bornholm: Bornholm er på mange måder noget særligt. Vi har vandfald, klipper, havets brusen og det fineste sand. Alt sammen inden for kort afstand. Vi nyder øens mange kvalitetsfulde råvarer. Kultur- og fritidslivet markerer sig med musik- og madfestivaller, lokale havkajak- og vinterbadeklubber skyder op, og vi er beriget med imponerende oplevelsesrige gå- og cykelruter. Aldrig længere væk end det er overkommeligt at tage ud i det fri og kombinere hverdagen med fritid, venner og velvære. Og alt dette samtidig med at København og adgangen til storbyen kun er kort tid væk.
Hvis du ikke allerede har kendskab til Bornholm, kan du få gode råd ved at besøge siden www.næstestopbornholm.dk
Læs om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholm.info
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Bornholms Hospital, Ullasvej , 3700 Rønne
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6145878