Campus Bornholm søger Teamleder til uddannelsesadministrationen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bliv en del af øens mest livlige arbejdsplads.

Vil du være en del af vores skole, der hver dag underviser mange hundrede voksne og unge og tilbyder gymnasiale og erhvervsrettede ungdomsuddannelser, voksen- og efteruddannelse samt danskuddannelse til voksne udlændinge?

Vi søger dig, der brænder for administration og personaleledelse, og som er klar til at bruge arbejdsugen på både drifts- og ledelsesopgaver på en arbejdsplads, hvor kompleksiteten er høj, til en nyoprettet stilling som teamleder til uddannelsesadministrationen pr. 01. august eller snarest derefter.

Du vil få ansvaret for at sikre effektiv og gnidningsfri administrativ understøttelse af vores uddannelser og med et særligt fokus på samling, styrkelse og udvikling af uddannelsesadministrationen.

Du får personaleansvar for teamet, samtidig med at du indgår i den daglige opgavevaretagelse, med eget ansvarsområde i uddannelsesadministrationen.

Ledelsesopgaven sker i tæt dialog med skolens uddannelsesledelse og med reference til skolens Ressourcechef.

Vi tilbyder dig

Vi tilbyder et spændende og udfordrende teamlederjob, hvor du har mulighed for at udvikle dig som leder. Du bliver en del af skolens ledelsesteam, hvor vi arbejder aktivt for at sikre fællesskab om udfordringer og opgaver.

Ansvarsområder som Teamleder:

Som teamleder skal du med blik for sammenhænge, perspektiv og helhed, blandt andet sætte rammer og retning, prioritere ressourcer, udfordre og støtte den enkelte medarbejder samt forventningsafstemme opgaver, herunder understøtte tværgående opgavevaretagelse.

Du er dertil vedvarende nysgerrig på at optimere med nye processer og med sans for automatiseret robotteknik og hotkeys for digitalisering af nuværende arbejdsgange.

Særligt fokus bliver på samling og udvikling af uddannelsesadministrationen i ét team.

  • Personaleledelse, koordinering og strukturering af opgaver i teamet.
  • Sikring af en bæredygtig drift, bl.a. ved optimal ressourceanvendelse.
  • Udvikling af team-samarbejde med sans for kompetencer og kvalifikationer.
  • Koordinering og ledelse samt implementering af administrative procedurer, som sikrer sammenhænge, effektivitet og kvalitet. 
  • Dataunderstøttelse, systemudvikling og digitalisering.
  • Samarbejde med uddannelsesledelsen og øvrige ledelsesområder om fælles organisatoriske mål og indsatser.

Dertil vil du skulle varetage driftsopgaver i teamet, herunder:

  • Optagelse af elever og kursister
  • Skolekalender - skemaplanlægning
  • Planlægning af eksamen
  • Diverse elektroniske indberetninger 

Dine kvalifikationer

Vi forventer, at du har en relevant administrativ eller akademisk uddannelse og ledelseserfaring samt solid organisationsforståelse. Det vil være en stor fordel, med erfaring fra skoleverden og uddannelsesadministration.

Du har gode analytiske kompetencer og en systematisk og struktureret tilgang til opgaverne samtidig med, at du er nytænkende og evner at navigere i en omskiftelig hverdag.

Vi forestiller os, at du har:

  • Administrativ eller relevant akademisk uddannelse og dokumenteret erfaring i en administrativ ledelsesrolle.
  • Gerne erfaring med uddannelsesadministration.
  • Stærke lederegenskaber og erfaring i at lede teams.
  • Stærke kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Gode digitale kompetencer og interesse for digitale løsninger
  • Erfaring med udvikling og implementering af administrative systemer og digitale procedurer.
  • Gode organisatoriske og logistiske færdigheder.
  • En relevant lederuddannelse er en fordel, men ikke et krav.

Dine personlige kompetencer

  • Du er verdensmester i struktur, og det ligger naturligt for dig at følge op.
  • Du er en nærværende og tydelig personaleleder, der bidrager til at skabe resultater og vedligeholde en fælles kultur og et godt arbejdsmiljø.
  • Du har overblik og er fokuseret på teamets samarbejde, udvikling og resultater på en uhøjtidelig og uformel måde. 
  • Er positiv, udadvendt og en teamplayer
  • Du har stærke relationelle og kommunikative kompetencer, der bringes i spil i det daglige samarbejde.

Om

En stilling med frihed under ansvar i en dynamisk organisation blandt erfarne kollegaer, der arbejder godt sammen og holder humøret højt. Der er i stillingen gode muligheder for faglig og personlig udvikling, ligesom der er mulighed for selv at præge stillingens indhold, og vi opfordrer til, at du gør din indflydelse på dit arbejdsområde gældende.

Campus Bornholms ledelsesgrundlag

Som fundament for god ledelse på Campus Bornholm har vi formuleret et ledelsesgrundlag. Vores ledelsesgrundlag er baseret på nysgerrighed, tryghed og tydeligt ledelsesrum.

Som chef eller leder på Campus Bornholm vil vi:

  • Være nysgerrige, stille spørgsmål og lytte for at forstå udfordringer, se muligheder og finde løsninger, som bidrager til velovervejede beslutninger, sammenhængskraft og mening i organisationen.
  • Bidrage til at skabe tryghed hos såvel medarbejdere som ledelseskolleger via rettidig dialog og involvering.
  • Være tydelige i vores lederrolle, være i ledelse sammen samt definere vores eget og anerkende hinandens ledelsesrum.

Tiltrædelse 1. august 2023 eller snarest derefter.

Løn og ansættelsesforhold Efter gældende overenskomst.

Arbejdstid stillingen er uden højeste arbejdstid.

Ansøgningsfrist torsdag 22.06.23

Samtaler afholdes i uge 26

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Signe Saabye Ottosen på tlf.nr. 60 12 18 03 eller e-mail sso@cabh.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Bornholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

CAMPUS BORNHOLM, Minervavej, 3700 Rønne

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://campusbornholm.dk/job

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848992

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet