BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Advokatfirmaet Solberg Bruun søger en dygtig og ansvarsbevidst bogholder/advokat-sekretær med tiltrædelse pr. 1. februar 2024 eller hurtigst muligt derefter.
Vi kan tilbyde en stilling som er fagligt udfordrende og afvekslende.
Vi kan tilbyde en 36 timers stilling på et kontor med en uformel omgangstone og med gode løn- og ansættelsesvilkår.
Mulighed for hjemmearbejdsdage og nedsat tid.
Vi forventer, at du har erfaring som bogholder. Vi bruger Uniks advokatsystem Advosys. Vi stiller ikke krav om kendskab til netop dette advokatsystem, men vi forventer, at du har stor erfaring med Office-programmerne.
Vi vægter det højt, at du er dygtig, udadvendt og smilende, kan arbejde selvstændigt og struktureret og kan trives i et miljø, hvor der ofte er mange bolde i luften. På det faglige niveau lægger vi stor vægt på, at de grundlæggende kvalifikationer inden for retskrivning, tekstbehandling, sprog og matematik er i top.
Advokatfirmaet Solberg Bruun yder juridisk rådgivning inden for familie- og arveret, dødsbobehandling, berigtigelse af ejendomshandler, straffesager og erhverv.
Se i øvrigt nærmere på vores hjemmeside: www.solbergbruun.dk, herunder vedrørende persondatapolitik for rekruttering.
Hvis du synes dette lyder interessant, må du meget gerne sende en skriftlig ansøgning vedlagt CV, eksamensbevis og andet relevant materiale – der vil blive behandlet fortroligt – pr. e-mail til rikke@solbergbruun.dk mrk. Ansøgning.
Ansøgningsfrist: Mandag den 22. januar 2024 kl. 12.00.
Advokatfirmaet Solberg Bruun
Store Torv 15, 2., 3700 Rønne
Tlf.: 56952500 - Mail: advokat@solbergbruun.dk
www.solbergbruun.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Advokatfirmaet Solberg Bruun, Store Torv, 3700 Rønne
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5970054