Bliv en del af holdet som chauffør/montør og bring hjælpemidler ud til borgerne

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

 

Vil du være chauffør/montør hos os?

 

Vi er i Hjælpemidler og genoptræning en arbejdsplads med kompetente, engagerede og selvstændige medarbejdere med henholdsvis 28 medarbejdere, der varetager fragt, vask, reparation, lagerfunktion, sagsbehandling, administration, afprøvning og rådgivning på hjælpemiddelområdet og 35 fysio- og ergoterapeuter samt en træningsassistent på genoptræningsområdet.

 

Vi søger en medarbejder til fragt og montering af hjælpemidler. Da der er tale om borgerrelaterede opgaver er det vigtigt, at du er udadvendt, imødekommende og har gode kommunikationsevner.

 

Hos os får du mulighed for:

  • at indgå i en rummelig arbejdsplads
  • indflydelse på tilrettelæggelse og udførelse af opgaver inden for eget arbejdsområde
  • at udvikle eller videreudvikle dine personlige og faglige kompetencer

 Vi regner med at du:

  • er hurtig til at sætte dig ind i nye opgaver og arbejdsgange
  • er klar til selv at finde løsninger på de udfordringer du støder på i løbet af en arbejdsdag
  • har ”håndværksmæssig snilde”. Chauffør- og håndværksmæssig baggrund og erfaring er derfor en fordel men ikke et krav
  • har IT forståelse, da du i jobbet blandt andet skal benytte Outlook og vores fagsystem KMD Nexus
  • kan samarbejde, er udadvendt, imødekommende og har gode kommunikationsevner
  • er god til at arbejde selvstændigt og skabe overblik i en omskiftelig hverdag
  • trives i en, til tider, travl arbejdsdag

Vi lægger vægt på, at du får en god start. Du vil ved ansættelsen få god introduktion til dine arbejdsopgaver og til centerets forskellige afdelinger.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.

Der vil blive indhentet straffeattest ved ansættelse.
Kørekort til personbil er et krav.

 

Stillingen er på 37 timer pr. uge i dagtimer.

 

Praktisk information

Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen. 

Ansøgningsfrist

07-06-2024

Samtaletidspunkt

14-06-2024

Ansættelsesdato

01-08-2024

Kontaktperson

leder af Hjælpemidler og genoptræning
Pia Juul Hansen
56925421 / 51592531
eller

Per Lund Hansen

56925440  / 30181824

Arbejdssted

Hjælpemidler
Ullasvej 43, 3700 Rønne

En arbejdsplads, der binder øen sammen

BRK er en unik kommunal arbejdsplads, fordi øen er en selvstændig region. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som er ansvarsområder danske kommuner normalt ikke varetager. På brk.dk kan du læse mere om kommunen, der med 3.600 ansatte er øens suverænt største arbejdsplads.

BRK er en røgfri arbejdsplads. 

Vi hjælper dig på plads

Det er en stor beslutning at flytte til ’solskinsøen’ – derfor står du heller ikke alene med den. Vi har nemlig en tilflytterkonsulent, der hjælper med bolig, job til din ægtefælle og skole- eller fritidstilbud til familiens mindste. Læs mere her.

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Bornholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hjælpemidler, Ullasvej, 3700 Rønne

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6052000

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet