BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
2 visitator stillinger på fuld tid – start pr. 01.02.25
Er du klar til at blive en del af et fantastisk arbejdsfællesskab?
Hos os bliver du en del af et team med dygtige, engagerede kollegaer, hvor faglighed, åben dialog og samarbejde er i centrum. Her arbejder vi sammen om at skabe løsninger, der gør en positiv forskel for borgerne – og vi leder efter dig, som vil være med til at tage næste skridt i udviklingen af det kommunale omsorgs og plejeområde.
Vi søger to engagerede kollegaer til vores team på 16 visitatorer og 1 administrativ medarbejder.
Vi er alle sundhedsfagligt uddannede med en solid baggrund fra praksisfeltet og en ekstra visitatoruddannelse i rygsækken. Hos os arbejder vi ud fra en rehabiliterende tilgang, hvor vi sammen med borgerne og de øvrige medarbejdere søger løsninger, der giver mening for den enkelte.
Vi står som myndighedsafdeling over for en spændende fremtid med den kommende ældrereform, som træder i kraft 1. juli 2025, og her får du mulighed for at være en del af en vigtig forandring – én som vil præge og pleje omsorgsindsatsen på ældreområdet i Danmark, og skabe nye muligheder for fleksible, borgernære løsninger!
Dine opgaver:
- Udarbejde myndighedsafgørelser: Visitere til personlig og praktisk hjælp ved funktionstab, samt vurdere behov for midlertidige ophold, aflastning, dagcenter, pleje- og ældreboliger, HandyBAT, omsorgstandpleje m.m.
- At afdække borgerens behov og arbejde loyalt inden for de politiske rammer og beslutninger, der fastsættes af kommunen og lovgivningen, og sikre, at borgerne får den rette hjælp i overensstemmelse med gældende retningslinjer.
- Arbejde tæt sammen med kollegaer på tværs af fagligheder og afdelinger, samt med eksterne samarbejdspartnere – og fungere som en vigtig sparringspartner, samt borgerforløbs koordinator.
Vi forventer, at du:
- Har en mellemlang videregående sundhedsfaglig uddannelse (f.eks. sygeplejerske, ergoterapeut eller fysioterapeut) og gerne erfaring med myndigheds- og forvaltningsopgaver.
- Brænder for samarbejde og vægter højt at skabe gode relationer til både borgere og kollegaer i -og uden for, vores egen organisation.
- Kan bevare overblikket og tage beslutninger i en hverdag, hvor opgaver og udfordringer ofte skifter, og hvor der er mange stærke interessenter.
- Arbejder selvstændigt og struktureret, men også at ser værdi i at bidrage til teamets trivsel og udvikling.
- Er en dygtig kommunikator både skriftligt og mundtligt.
- Har kørekort til bil.
- Har eller ønsker at tage visitatoruddannelsen
Hvad kan du forvente hos os?
- Et stærkt arbejdsfællesskab, hvor faglig sparring, udvikling og støtte er kernen i vores arbejde.
- En grundig oplæringsplan, som matcher kompleksiteten af dine opgaver og støtter din faglige udvikling.
- En fleksibel arbejdsplads, hvor du selv kan tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver i samarbejde med teamet.
- En positiv og imødekommende kultur, hvor vi vægter humor og stærkt kollegaskab højt.
- En engageret og støttende ledelse som prioriterer åben kommunikation, løbende sparring og giver dig frihed under ansvar.
Kom og bliv en del af en dynamisk arbejdsplads, hvor vi arbejder for at skabe nye muligheder for borgerne og samtidigt udvikler vores faglige kompetencer!
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.
Der vil blive indhentet straffeattest ved ansættelse.
Kørekort til personbil er et krav.
Stillingen er på 37 timer pr. uge.
Praktisk information
Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen.
Ansøgningsfrist
01-12-2024
Samtaletidspunkt
10. og 11. december 2024
Ansættelsesdato
01-02-2025
Kontaktperson
leder af Myndighed, Sundhed og Omsorg
Tina Elleby Frigaard
56926086 / 30182350
Arbejdssted
Myndighed, Sundhed og Omsorg
Ullasvej 17, 1, 3700 Rønne
En arbejdsplads, der binder øen sammen
BRK er en unik kommunal arbejdsplads, fordi øen er en selvstændig region. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som er ansvarsområder danske kommuner normalt ikke varetager. På brk.dk kan du læse mere om kommunen, der med 3.600 ansatte er øens suverænt største arbejdsplads.
BRK er en røgfri arbejdsplads.
Vi hjælper dig på plads
Det er en stor beslutning at flytte til ’solskinsøen’ – derfor står du heller ikke alene med den. Vi har nemlig en tilflytterkonsulent, der hjælper med bolig, job til din ægtefælle og skole- eller fritidstilbud til familiens mindste. Læs mere her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Myndighed, Sundhed og Omsorg, Ullasvej, 3700 Rønne
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-12-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6145805