Bliv en del af Bornholms Revision som erfaren revisor i et dynamisk team

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger nye medarbejdere

Vi har travlt, og derfor søger vi løbende nye ambitiøse og initiativrige kollegaer, der motiveres af at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for revision af og  rådgivning til små og mellemstore virksomheder.

Bornholms Revision A/S har oplevet en stor tilgang af revisions- og rådgivningsopgaver og søger derfor en revisor med praktisk erfaring, som har lyst til nye udfordringer og personlig udvikling.

Vi forestiller os, at:
• du er en faglig kompetent og ansvarsfuld revisor med mindst 3-5 års praktisk erfaring. Har du kendskab til CaseWare vil det yderligere være en fordel.

Vi forventer, at:
• du er ambitiøs, kvalitetsbevidst, strukturerer dit arbejde, kundeorienteret, analytisk og god til samarbejde. Og, at du er engageret og åben overfor nye indtryk og 
oplevelser.
• du arbejder struktureret og har gode kommunikations og formuleringsevner. Vi møder kunderne i øjenhøjde - derfor er det vigtigt, at du trives med de faglige udfordringer, der går hånd i hånd med en tæt kundekontakt. Samtidig brænder du helt naturligt for at hjælpe kunderne med at navigere mod det, der skaber størst værdi for dem og for deres virksomhed.

Arbejdsformen er en veksling mellem individuelle arbejdsopgaver og teambaserede arbejdsopgaver, og du vil blive involveret i en bred vifte af revision og rådgivnings opgaver med tilhørende kundekontakt. Vores dagligdag er præget af en afveksling mellem kendte tilbage vendende opgaver og helt nye opgaver. Arbejdsdagen kan til tider være hektisk, men humor og fleksibilitet i tilrettelæggelse af arbejdet gør sammen med spændende arbejdsopgaver, at du vil få en udfordrende hverdag i et afslappet arbejdsmiljø.

Dine kompetencer og indsats prioriterer vi højt, og du vil få indflydelse på udviklingen i virksomheden, på hvilke arbejdsopgaver du kommer til at have, og også på hvordan du udfører dem. Endelig håber vi, at du har lyst til at deltage i den faglige videreudvikling, så vi hele tiden kan levere en top professionel rådgivning, service og kvalitet til vores kunder.

Om os
Bornholms Revision A/S er en virksomhed, som leverer rådgivning og serviceydelser inden for revision, regnskab, skat, finansielle ydelser samt konsulentbistand. Vi er i dag et dynamisk team af 23 dygtige medarbejdere, og vi holder til i dejlige, centrale lokaler i både Rønne og Nexø.

Vi er en virksomhed, der har meget fokus på en fri omgangstone og ”frihed under ansvar”, hvilket betyder, at vi kan være os selv, vi kan sige vores meninger, og vi har frihed til at angribe vores opgaver kreativt, men samtidig tager vi ansvar for vores egne handlinger. Vi går meget op i medarbejdervelfærd og arbejdsglæde, og du kan mærke en glæde og en faglig stolthed overalt i virksomheden.
Du kommer ind i en virksomhed med glade og smilende kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen, og vi håber, at du bliver motiveret af et godt socialt forum.
Se mere på www.bornholmsrevision.dk

Ansøgninger bedes sendt til:
Bornholms Revision A/S 
Tornegade 4, 1
3700 Rønne
Eller på mail til tg@bornholmsrevision.dk

Frist: Til stillingen er besat. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Bornholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Bornholms Revision A/S, Tornegade, 3700 Rønne

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6109192

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet