Bliv administrativ nøgleperson hos Bornholms Lufthavn på deltid

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en struktureret og ansvarsfuld person, der trives med administrative opgaver? Får du energi af at holde styr på detaljerne, sikre at opgaver bliver fulgt til dørs? Så er det måske dig, vi har brug for i brug for i Bornholms Lufthavn!

Vi søger en administrativ medarbejder til en deltidsstilling på 20 timer om ugen med mulighed for at tilpasse jobbet til en flexjob ordning.


Sådan bliver din hverdag os
Hos Bornholms Lufthavn vil du få en central rolle i at holde hjulene i gang og sikre, at vores daglige drift kører som smurt. Du bliver den, vi alle kan regne med, når billetter skal bookes, kurser skal koordineres, og fakturaer skal sendes afsted. Med dit skarpe overblik sørger du for, at kontorartiklerne aldrig slipper op – kort sagt, er du med til at sikre, at alt det praktiske falder på plads i en travl hverdag.

Derudover kan dine opgaver omfatte:

  • Rejseafregninger, så kollegaernes ture går gnidningsfrit
  • Udarbejdelse af statistikker, som giver overblik og indsigt
  • Journalisering, der sørger for, at alle dokumenter er på plads
  • At være den venlige stemme, når telefonen ringer
  • Øvrige ad hoc-opgaver

Hvem er du?
Måske har du en kontoruddannelse og erfaring med administrative opgaver, men vigtigst af alt er, at du trives med detaljeorienteret arbejde og brænder for at sikre, at kvaliteten altid er i top. Du tager ejerskab for dine opgaver, sætter høje standarder for dit arbejde og tager det som en selvfølge, at kvaliteten altid er i orden i det, du leverer.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Arbejder struktureret og selvstændigt
  • Har stærke samarbejdsevner og kan kommunikere tydeligt med både kolleger og eksterne partnere
  • Kan håndtere flere opgaver på én gang uden at miste overblikket
  • Har øje for detaljerne, samtidig med at du bevarer det store billede

Hvem er vi i Bornholms Lufthavn?
Bornholms Lufthavn er en del af Trafikstyrelsen og beskæftiger ca. 40 personer. Vi arbejder hver dag for at sikre en effektiv, sikker og serviceminded lufthavn, hvor kunden er i centrum. Udover en varieret og udfordrende hverdag, som kræver høj faglig kvalitet, lægger vi vægt på løbende kompetenceudvikling samt udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgave.

Du vil opleve at blive en del af en arbejdsplads med sociale og faglige arrangementer på tværs af områder. Du vil få engagerede kollegaer, som tager ansvar, viser omsorg og hjælper hinanden. Selvom vi har en spændende og til tider udfordrende hverdag, prioriterer vi at bibeholde et godt arbejdsmiljø, der også rummer plads til fritid og familieliv.

Du kan læse mere om Bornholms Lufthavn på www.bornholms-lufthavn.dk.


Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er en deltidsstilling på 20 timer med mulighed for at tilpasse jobbet til en flexjob ordning. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem gældende organisation og Finansministeriet med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Stillingen ønskes besat den 1. december 2024.


Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos lufthavnschef Jimmi Holm Hansen på tlf. 3012 4906. Ved spørgsmål om personaleforhold sidder vores rekrutteringspartner Bénédicte Neuvecelle klar på telefon 4178 0170.


Ansøgning
Send din ansøgning og CV senest d. 21. oktober 2024. Ansættelsessamtaler bliver afholdt i uge 43.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Bornholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Trafikstyrelsen, Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6126263

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet