BHS Logistics A/S: Materiel / Control Tower assistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Søges til BHS Logistics i Rønne

Som et led i vores Pharma setup, så har vi vores eget Control Tower i Rønne. Denne afdeling arbejder tæt sammen med vores Materiel afdeling, som varetager alt vores materiel i dagligdagen. Hertil søger vi en ny kollega, som hver dag skal deltage i den Materielle afdelings arbejde, men i starten også stifte bekendtskab med overvågning af temperatur- og GPS-data på vores mange enheder i Control Tower.
Vil du være en del af dette team, hvor du bliver en vigtig kollega i vores Pharma set up, hvor der er mange bolde i luften og hvor ingen dage er ens?

Kan du bevare overblikket i pressede situationer med dit løsningsorienterede syn - og er du samtidig god til at nørde lidt i detaljerne, når der er ro på?

Så er det lige dig, som vi skal bruge som vores nye detaljeorienterede kollega til vores i forvejen stærke team i BHS Materiel / Control Tower i Rønne i denne stilling.

Hverdagen i BHS Materiel / Control Tower:

For at opretholde en meget høj kvalitet i vores services, så er en stor del af vores vognpark under konstant overvågning. I Rønne har vi vores eget Control Tower, som overvåger og håndterer vores materiel 24 timer i døgnet - året rundt.

Vi søger en ny kollega til at indgå i dette team. Det første års tid skal du være en vigtig del af Control Tower og have mødetid mandag-torsdag kl 10-18, eller 12-20, hvis du foretrækker dette, samt fredag kl 8-16. Derefter vil du overgå til Materiel afdeling, hvor du vil have arbejdstid 7-15.

Hvis du skifter til BHS, så tilbyder vi dig:
  • Et attraktivt og stimulerende arbejdsmiljø såvel fagligt som socialt
  • Nye udfordringer hver dag, i en virksomhed i dynamisk vækst
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Motiverende, loyale og positive kolleger
  • Ca 300 kollegaer fordelt på fire lokationer: Køge, Odense, Hasselager og naturligvis på vores hovedkontor, som ligger i Rønne. Du vil få en stor kontaktflade med mange af disse i denne stilling.
Du vil få følgende arbejdsopgaver i hverdagen i Control Tower (det første år):
  • Overvågning af temperaturudsving og aktion på disse i "rush-hours".
  • Koordinering af aktionsplan ved uregelmæssigheder
  • Besvare ad hoc opgaver inden for området.
  • Udførlig logbeskrivelse
  • Masser af kontakt til vores chauffører, som kan befinde sig i hele Europa.
  • Styring af vognparken.
Du vil efterfølgende indgå i vores Materiel afdeling, og få følgende arbejdsopgaver i hverdagen i Materiel afdelingen
  • Håndtere breakdowns på materiel i hele Europa, i samarbejde med serviceleverandører
  • Koordinere service, og vedligehold af trailere / køretøjer
  • Vedligehold af vognkartotek, opdatering af service datoer, opload af dokumentation
  • Dialog/opfølgning med værksteder/ leverandører
  • Faktura behandling.
  • Afvigelseshåndtering i Pharma setup
  • Teknisk sparring med leverandører og kollegaer.
Dette får du succes med, hvis du:
  • Har flair for IT - det skal være nemt for dig at arbejde i standardprogrammer på computeren og du er teknisk velfunderet.
  • Har en struktureret arbejdsgang og er effektiv i dit arbejde, når der er run på.
  • Er løsningsorienteret og omstillingsparat - specielt når akutte situationer opstår.
  • Taler og forstår dansk og kan gøre dig forståelig på engelsk - oftest på skrift.
  • Har lyst til at være en del af et vigtigt team og arbejde i et åbent kontorlandskab.
  • Det er ikke et krav, at du har en baggrund inden for transportbranchen. Men det vil være værdsat, hvis du har lyst til at sætte dig ind i branchen med tiden, og det vel være en stor fordel, hvis du er teknisk anlagt.

Vi tilbyder en fuldtidsstilling med start snarest muligt - dette kan aftales nærmere.

Løn efter kvalifikationer. Derudover tilbydes bl.a. god pension, venlige og hjælpsomme kollegaer, sundshedsordning og sundhedsforsikring.

Send gerne din ansøgning og CV afsted hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler, og stopper processen, når den rette medarbejder er fundet.

BHS Logistics er en topmoderne transportvirksomhed, som dagligt beskæftiger ca. 300 medarbejdere på fem lokationer i Rønne, Hvidovre, Køge, Odense og Hasselager. Vi leverer State of the Art transportservice hver dag, og stiler efter at være vores kunders foretrukne leverandør, fordi vi kan skabe værdi for dem.

I BHS er der højt til loftet, og vi prioriterer et godt arbejdsmiljø meget højt. Vi går op i at være sociale sammen, og deltager gerne i diverse firma-events, såsom julefrokost og sommerfest, spiser frokost sammen på tværs af afdelingerne, og bruger gerne 5 minutter i køkkenet til at spørge ind til kollegaens weekend. Vi har det sjovt sammen - og mener, at vi arbejder bedst sammen, når tonen er humørfyldt. Men vi lader det aldrig gå ud over vores seriøse arbejdsgang - og vi sætter alle en ære i at levere et godt stykke arbejde hver dag. Er du også sådan? Så vil du passe perfekt ind hos os.

Hvad siger medarbejderne?

"Jeg elsker friheden under ansvar i jobbet som lønassistent. Det er fagligt udfordrende og et meget vigtigt ansvar at have ansvaret for, at lønnen administreres og afvikles korrekt. Det er en lille sejr i hverdagen, hver gang at lønnen køres, hvilket er super tilfredsstillende for mig".

"På vej ind til mit kontor, ser jeg hver dag BHS-skiltet med ordene Bredde – Hjerte – Sammenhold, og det er lige præcis dé ord, som gør BHS til det dejlige sted at være medarbejder i. Vi hjælper hinanden hver dag under en meget fri og god omgangstone, og vi står sammen for at yde en fantastisk service."

- Susanne, lønassistent

__

”Hverdagen er det bedste i BHS. Vi har det utrolig godt sammen på kontoret, og både socialt og fagligt er vi et rigtig stærkt hold. Vi yder alle sammen en rigtig god service for vores kunder, og det er dét, som vi elsker.

I BHS får man lov til at være en ”rigtig speditør”. Man er alsidig og har hænderne nede i hele processen. Det er en stor tilfredsstillelse hver dag, at være tæt på hele processen, og vide, at man har gjort en forskel for sine kunder.”

- Thomas, speditør i BHS på 15.år

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Bornholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

BHS Logistics A/S, Vesthavnsvej 4, 3700 Rønne

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://bhslogisticsas.hr-on.com/show-job/160545?linkref=133088&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5902032

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet