BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliv en del af øens mest dynamiske arbejdsplads.
Vil du være en del af vores skole, der hver dag underviser mange hundrede unge og voksne, og som tilbyder både gymnasiale og erhvervsrettede ungdomsuddannelser, voksen- og efteruddannelse samt danskuddannelse til voksne udlændinge?
Campus Bornholm søger en barselsvikar til vores uddannelsesadministration på fuldtid.
Skolens uddannelsessekretærer håndterer mange forskellig administrative opgaver f.eks. optagelse af elever og kursister, skemaændringer, eksamensafvikling samt telefonbetjening, diverse elektroniske indberetninger mm. Uddannelsessekretærerne refererer til en teamleder.
Arbejdsdagene er til tider travle og arbejdsbelastningen varierer hen over året. Vi arbejder i et teambasseret og uformelt miljø, hvor der er fælles fokus på opgaveløsningen.
Vi tilbyder dig:
Et job i en dynamisk organisation, hvor du vil være i tæt daglig kontakt med skolens elever og kursister. Derudover vil hverdagen foregå i tæt samarbejde med skolens ledelse, undervisere, øvrigt personale på skolen samt eksterne interessenter.
Dine kompetencer:
Som person er du struktureret, initiativrig og ansvarsbevidst. Desuden er du nysgerrig og fleksibel i forhold til både eksisterende og nye opgaver. Du har et godt overblik, også i travle perioder.
Du er positiv, imødekommende, hjælpsom og proaktiv i din opgaveløsning, og du er vant til selvstændigt at tage hånd om dine opgaver samtidig med, at du trives med at samarbejde med dine kollegaer.
Vi forestiller os, at:
- Du har administrativ uddannelse, gerne med solid administrativ erfaring
- Du har erfaring med uddannelsesadministration, men er ikke en betingelse
- Du har gode digitale kompetencer og interesse for digitale løsninger
- Du er fortrolig med Office - pakken på højt brugerniveau
Tiltrædelse sker pr. den 1. januar 2025 eller snarest muligt derefter.
Løn og ansættelsesforhold
Løn, pension og ansættelsesforhold Cirkulære af 5. juli 2024 om Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-s) med virkning fra 1. april 2024 (Medst.nr. 029-24) samt Cirkulære af 1. august 2022 om organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere mellem Skatteministeriet og HK-Stat med virkning fra 1. april 2021 (Medst.nr. 042-22).
Arbejdstid: 37 timer
Ansøgningsfrist: 20. november 2024
Samtaler: 25. november 2025
Ansøgning via skolens hjemmeside:
Campus Bornholm ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Anne Mette Johansen på e-mail aj@cabh.dk eller tlf. 3065 0289.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
CAMPUS BORNHOLM, Minervavej, 3700 Rønne
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6142730