BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bornholms Hospital søger en faglig dygtig og engageret afsnitsleder til sekretariatet for tarm- og brystkræft.
Vil du gerne lede udvikling og forandringsprocesser i en større dynamisk organisation? Brænder du for at arbejde med ledelse, at gøre en forskel og sikre gode forløb for patienterne? Så søg stillingen som ny afsnitsleder i Region Hovedstadens Screeningssekretariater.
Ansvar og opgaver
Til Region Hovedstadens Screeningssekretariater søger vi en afsnitsleder til at varetage den daglige ledelse af medarbejderne i afsnittet, der i alt beskæftiger 13 meget dygtige og dedikerede medarbejdere. Screeningssekretariaterne har en vigtig koordinerende rolle i forhold til tarm- og brystkræftscreeningssekretariatet i Region Hovedstaden.
Som leder af Screeningssekretariaterne kommer du til at have mange samarbejdspartnere, herunder den øvrige ledelse i Laboratorie og Prøvetagning, hvor ledergruppen foruden dig består af en chefbioanalytiker og en overbioanalytiker. Det er en ledergruppe, hvor sparring, tillid og fokus på hinanden og vores ledelsesopgave vægtes højt. Du referer til chefbioanalytikeren i Laboratorie og Prøvetagning.
Det er vigtigt, at du løbende har fokus på udvikling på området og opgaveløsningen, ligesom du er opsøgende og proaktiv.
På Bornholms Hospital arbejder vi med en servicekultur, der underbygger hospitalets samlede vision om ”Bedst for Esther”- at yde det bedste for vores patienter. Det er vigtigt for os, at omsætte denne kultur til de opgaver, som Screeningssekretariaterne varetager for Region Hovedstaden. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med den øvrige ledergruppe på hospitalet samt relevante samarbejdspartner i regionen og i den forbindelse sikre sammenhængende service af høj faglig kvalitet, der løbende er optimeret i forhold til krav, behov og forventninger. Dette stiller krav til dig som leder indenfor disciplinerne forandringsledelse, omstillingsparathed og nytænkning.
Som afsnitsleder i Screeningssekretariaterne skal du:
- lede udvikling og forandringsprocesser, så medarbejderne oplever tryghed og stabilitet i hverdagen
- udvikle styringsværktøjer
- sikre god trivsel, afholde fraværs- og MUS-samtaler
- sikre et sundt og udviklende fysisk og psykisk arbejdsmiljø, og at gældende regler på området overholdes
- være synlig i dagligdagen, have overblik over servicen og træffe beslutninger og prioritere i pressede situationer • at understøtte og sikre samarbejde og faglig udvikling og bedst mulig ressourceudnyttelse af sekretærarbejdet på tværs i grupperne
- ansvar for det overordnede koordinerende bindeled og arbejde i forhold til sekretærfunktionerne i sekretariatet
- har nysgerrighed og interesse for administrative arbejdsgange og gerne erfaring fra klinik
- har relevant lederuddannelse eller indstillet på at tage Region Hovedstadens lederuddannelse
- har erfaring med at lede medarbejdere og har mod på dette i din ledelse
- har erfaring med budget- og økonomistyring og vagtplanlægning
- har gode kommunikative evner, som gør, at du kan formulere dig tydeligt både i skrift og tale
- har erfaring med at arbejde med og dokumentere i flere IT-systemer
- er løsningsorienteret, selvstændig, ansvarsbevidst og handlekraftig
- arbejder med omhu og har let ved at omsætte ideer, strategier m.m. til synlige, nærværende handlinger
- har erfaring med projektledelse
- er procesorienteret og har en praktisk tilgang til tingene
- arbejder godt med deadlines og forandringer samtidigt med, at fokus fastholdes på kvalitet og detaljer
- er imødekommende, lyttende og tydelige i din funktion
- vil være en god sparringspart både for dine lederkolleger og dine medarbejderne
- har en god portion humor
Til gengæld tilbyder vi:
- gode muligheder for personlig og faglig udvikling
- et attraktivt job med spændende ledelsesmæssige udfordringer i en offentlig servicevirksomhed
- en arbejdsplads i smukke omgivelser på Bornholm
- et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer
Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst. 37 timer pr. uge. Stillingen er til besættelse den 1. juni 2024.
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefbioanalytiker Vinnie Pedersen på tlf. 38 67 17 20, eller mail vinnie.pedersen@regionh.dk.
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning online, CV og uddannelsesbeviser (via "Søg job") senest den 16. april 2024 kl. 12.00. Vi afholder samtaler d. 24. april 2024.
Nysgerrig på jobbet og livet på øen
Du kan møde nogle af vores medarbejdere her og læse mere om vores strategi, særkende og livet på øen: https://www.bornholmshospital.dk/job-og-uddannelse/Sider/default.aspx
Om livet på Bornholm: Bornholm er på mange måder noget særligt. Vi har vandfald, klipper, havets brusen og det fineste sand. Alt sammen inden for kort afstand. Vi nyder øens mange kvalitetsfulde råvarer. Kultur- og fritidslivet markerer sig med musik- og madfestivaller, lokale havkajak- og vinterbadeklubber skyder op, og vi er beriget med imponerende oplevelsesrige gå- og cykelruter. Aldrig længere væk end det er overkommeligt at tage ud i det fri og kombinere hverdagen med fritid, venner og velvære. Og alt dette samtidig med at København og adgangen til storbyen kun er kort tid væk.
Hvis du ikke allerede har kendskab til Bornholm, kan du få gode råd ved at besøge siden www.næstestopbornholm.dk
Læs om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholm.info
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Bornholms Hospital, Ullasvej , 3700 Rønne
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6015597