BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bornholm
Motiveres du af spændende opgaver, med en høj grad af selvstændig opgaveløsning og tværfagligt samarbejde i Politiet?
Bornholms Politi søger to administrative medarbejdere.
Om Bornholms Politi:
Administrative medarbejdere ved Bornholms Politi udfører en lang række opgaver i både Politisøjlen, Anklagemyndigheden og Staben. Det er opgaver som bl.a. modtagelse af anmeldelser fra borgerne, telefonbetjening, journalisering, tjenesteplanlægning, sagsbehandling, bogføring, kommunikation, HR-relaterede opgaver m.fl.
Om stillingen:
De aktuelt ledige stillinger er placeret i politikredsens Servicecenter.
Du vil komme til at arbejde med en bred vifte af opgaver i en virksomhed, hvor det tværfaglige samarbejde spiller en stor rolle. Du vil dagligt skulle samarbejde med politiuddannede, jurister og naturligvis andre administrative medarbejdere.
Servicecenteret er en blanding af både ekspeditionsarbejde og sagsbehandling. Du vil skulle håndtere borgerhenvendelser både via 114 opkald, ved skriftlige og elektroniske anmeldelser og ved borgerens fremmøde på Politigården.
Du vil ligeledes skulle sagsbehandle tilladelser til en lang række arrangementer på Bornholm, alkoholbevillinger til restaurationer, elektronisk skibs/passager ankomster/afgange, koster (effekter) håndtering hidrørende fra politimæssige opgaver og mange flere alsidige og spændende opgaver – ikke to dage er ens.
Da servicecenteret er placeret i Politisøjlen, er du en del af beredskabet og vil langt hen af vejen, kunne spille en vigtig rolle ved større politimæssige indsatser, både varslede og uvarslede.
Om dig:
Du er kontoruddannet, fortrolig med Microsoft Office samt Excel og god til at formulere dig i skrift og tale.
Du er i stand til at arbejde struktureret, til tider under pres, med mange bolde i luften og samtidigt evne at udvise fleksibilitet over for nye opgaver, der pludseligt kan opstå og kræver umiddelbar handling.
Du er servicemindet, robust og ansvarsbevidst i din opgaveløsning, ligesom du besidder lyst og nysgerrighed på ny læring. Du kommunikerer respektfuldt med ledere og medarbejdere, du trives med en bred kontaktflade og kan samarbejde i teams. Gennem dit arbejde og din tilgang bidrager du til en god trivsel i organisationen.
Vi lægger vægt på tillid, samarbejde og professionalisme, og vi kommunikerer åbent og ærligt med hinanden.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.
Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt i tidsrummet mellem 07.00 – 17.00 med mulighed for Flextid.
Dit arbejdssted bliver hos Bornholms Politi, Zahrtmannsvej 44, 3700 Rønne.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt og opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Stillingerne er til besættelse snarest muligt og efter nærmere aftale.
Kontakt og ansøgning
Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Michelle Lang på mail: mml009@politi.dk, telefon: 29341448 eller HR-Chef Jane Blaabjærg på mail: JSA009@politi.dk, telefon 93501540.
Du kan finde mere information om politiet generelt på www.jobipolitiet.dk.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Ansøgningsfrist: 5. maj 2024
Bornholms Politi beskæftiger ca. 100 ansatte fordelt på politiansatte, jurister og administrative medarbejdere. Bornholm byder på et rigt natur og idrætsliv, der lader dig finde harmoni mellem et afvekslende arbejdsliv og et godt familieliv i fantastiske naturomgivelser.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Bornholms Politi, Zahrtmannsvej, 3700 Rønne
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034262