Onsdag aften kl. 21.06 blev to 18-årige mænd standset af politiet i Rønne, mens de kørte sammen på én knallert. Begge mænd modtog en bøde på 1.000 kr. for at køre to på én knallert.
Derudover blev passageren på knallerten pålagt en yderligere bøde på 1.500 kr. for ikke at bære styrthjelm.
Kilde: Bornholms Politi