Vi søger en lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator/anden administrativ erfaring til Akutmodtagelsen på Bornholms Hospital til et barselsvikariat på 37 timer/ugen. Stilling er til besættelse 15. juni eller snarest derefter. Barselsvikariatet løber i 12 måneder.
Du har nu mulighed for at søge et barselsvikariat i et spændende og bredt speciale, hvor du møder alle slags patienter og hvor dine arbejdsopgaver er en kombination af direkte patientrelaterede opgaver og opgaver af mere administrativ karakter.
Klinisk Administration søger dig som har lyst til at være en del af lægesekretærteamet i Klinisk Administration på Bornholms Hospital i Akutmodtagelsen.
Hvem er vi?
I AKM er vi et sekretærteam på 7 sekretærer der både er ambitiøse og helt nede på jorden.
Vi rummer både det seriøse og det uformelle, har både overblikket og værner om detaljen.
Vi vægter hensynet til, at arbejdsliv og fritidsliv balancerer.
Vi har stort fokus på det gode arbejdsmiljø, hvor vi forpligter os selv og hinanden til at bidrage til et godt arbejdsmiljø.
Vi er et selvstyrende sekretærteam, hvilket bl.a. betyder, at vi har en sekretær i teamet, der i tæt samarbejde med alle sekretærer tilrettelægger vagtplanen, hvor ønsker og behov søges tilgodeset i videst muligt omfang.
Organisatorisk hører vi under Klinisk Administration og er organiseret med en sektionsleder og en souschef.
Vi har vagter dagligt fra mandag til søndag i tidsrummet mellem kl. 6:30-24.
Opgaverne i AKM:
Kerneopgaverne i AKM består i at modtage tilskadekomne patienter samt patienter der har ringet 1813. Da vi er patientens første møde med hospitalet, er det vigtigt vi fremstår rolige og rummelige, så vi er med til at skabe et godt modtagelsesmiljø i en akutsituation.
Det tværfaglige samarbejde er uvurderligt, da vi arbejder tæt og godt sammen med både læger, sygeplejerske og andre faggrupper, både i AKM og på tværs på hele hospitalet, for at sikre det bedst mulige forløb for både patienter og pårørende.
Efter grundig sidemandsoplæring, vil dine arbejdsopgaver og ansvarsområder være:
- Patient/pårørende kontakt
- Indlægge og udskrive patienter
- Diverse registreringer
- Sende epikrise til egen læge/døgnplejen
- Telefonbetjening
- Bestilling af kørsel
- Øvrige administrative ad hoc-opgaver
Har en positiv tilgang til opgaverne med et smil på læben.
Vi foretrækker, hvis du har kendskab til sundhedsvæsenet og akutområdet, men det er ikke et krav. Du vil blive grundigt oplært.
Er uddannet lægesekretær, sundhedsadministrativ koordinator eller har erfaring fra anden administrativ stilling
- Er mødestabil
- Har overblik og kan prioritere
- Er fleksibel og ansvarsbevidst
- Er udadvendt og har en naturlig tilgang til at yde en god service
- Har gode kommunikations- og samarbejdsevner
- Kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning
- Vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, fremtiden byder på.
- Har ”teamspirit”
- Har fokus på at bidrage til det gode arbejdsmiljø.
Ved spørgsmål kan der rettes henvendelse til; Bornholms Hospital, Klinisk Administration,
Sektionsleder Anja Priess tlf:3867 0223, mail: anja.priess@regionh.dk eller
Souschef Charlotte Holmboe Gren-Hansen tlf: 3867 1024, mail: charlotte.holmboe.gren-hansen@regionh.dk
Hvis du vil være en del af et fantastisk lægesekretærteam, så send os en ansøgning og dit cv via linket her på siden. Ansøgningen skal være hospitalet i hænde senest d. 15. maj 2025. Vi afholder samtaler løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning. Måske er det lige dig vi står og mangler.
Ansøgning, CV og dokumentation for relevant erfaring sendes via ”søg job”, her på siden.
Nysgerrig på jobbet og livet på øen
Du kan møde nogle af vores medarbejdere her og læse mere om vores strategi, særkende og livet på øen: https://www.bornholmshospital.dk/job-og-uddannelse/Sider/default.aspx
Om livet på Bornholm: Bornholm er på mange måder noget særligt. Vi har vandfald, klipper, havets brusen og det fineste sand. Alt sammen inden for kort afstand. Vi nyder øens mange kvalitetsfulde råvarer. Kultur- og fritidslivet markerer sig med musik- og madfestivaller, lokale havkajak- og vinterbadeklubber skyder op, og vi er beriget med imponerende oplevelsesrige gå- og cykelruter. Aldrig længere væk end det er overkommeligt at tage ud i det fri og kombinere hverdagen med fritid, venner og velvære. Og alt dette samtidig med at København og adgangen til storbyen kun er kort tid væk.
Hvis du ikke allerede har kendskab til Bornholm, kan du få gode råd ved at besøge siden www.næstestopbornholm.dk
Læs om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholm.info
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Bornholms Hospital, Ullasvej , 3700 Rønne
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-05-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/2d7a950a-0de9-40b9-8003-09d7fb51386a