Fire bilister i Rønne fik bøder for brug af mobiltelefon under kørsel

dato

Tirsdag blev fire bilister standset af politiet i Rønne og fik hver en bøde på 1.500 kr. for at benytte håndholdt mobiltelefon under kørslen. De involverede, en 43-årig mand, en 31-årig kvinde, en 20-årig mand og en 33-årig kvinde, modtog også et klip i kørekortet.

Derudover skal hver bilist betale et bidrag på 1.000 kr. til Offerfonden.

Kilde: Bornholms Politi
Mest læste artikler