To unge mænd på 18 og 19 år fra Rønne blev hver idømt en bøde på 1.500 kr. for ikke at have sikkerhedsseler på, da de blev standset af politiet i Nexø.
I en separat hændelse i Rønne blev en cyklist søndag aften kl. 22.38 idømt en bøde på 700 kr. for at køre uden lys på cyklen.
Kilde: Bornholms Politi